برای شستن صورت از چی استفاده کنیم؟

برای شستن صورت از چی استفاده کنیم؟

سال های سال است که بسیاری از افراد از صابون برای شست و شوی صورت خود استفاده می کنند. صابون پاک کننده ای قوی است که تمامی آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند، اما متاسفانه با استفاده از صابون چربی پوست نیز به همراه آلودگی ها از بین رفته و مشکلاتی مانند خشکی یا سوزش پوست ایجاد می شود.

تفاوتی نمی کند که پوست شما چرب باشد یا خشک، در هر صورت به میزان کمی چربی برای حفظ رطوبت پوستتان نیاز خواهید داشت. با استفاده از صابون این رطوبت از بین می رود و در نتیجه چین و چروک پوست افزایش پیدا می کند!

با این تفاسیر بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز ، خشک، معمولی یا مختلط کدام است؟ در ادامه به بررسی این سوال می پردازیم و بهترین شوینده های صورت را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین شوینده صورت برای پوست خشک و حساس

بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک و حساس ژلی است که فاقد مواد مضر باشد و علاوه بر پاکسازی، باعث افزایش رطوبت پوست نیز شود.

اگر پوست خشک و حساسی دارید مطمئنا بعد از شست و شوی صورتتان احساس کشیدگی یا سوزش خواهید داشت. اما با استفاده از شوینده مناسب دیگر چنین احساسی را تجربه نخواهید کرد. البته بهتر است در کنار شوینده صورت از آبرسان و مرطوب کننده پوست نیز استفاده کنید.

در ادامه به معرفی بهترین شوینده صورت برای پوست خشک و حساس می پردازیم:

ژل شستشو و آبرسان صورت مورینگا امو

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین شوینده صورت برای پوست خشک و حساس ژل شستشو و آبرسان مورینگا امو است. با استفاده از این محصول می توانید تمامی آلودگی های محیطی و مواد آرایشی را از صورتتان پاک کنید.

در این پاک کننده از مواد مغذی پوست مانند انواع ویتامین ها، روغن های گیاهی، عصاره آلوئه ورا، سدیم هیالورونات و… استفاده شده است. بنابراین این شوینده علاوه بر پاکسازی پوست دارای خواص دیگری نیز هست که از آن ها می توان به رطوبت رسانی، تسکین دهندگی، روشن کنندگی و… اشاره کرد.

ادامه مطلب  درمان درد پریود خانگی

فوم شستشوی صورت لافارر مدل Dry and Sensitive Skin

فوم شستشوی صورت لافارر مدل Dry and Sensitive Skin

اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست خشک و حساس هستید، فوم شستشوی صورت لافارر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. در این شوینده از مواد مغذی پوست مانند عصاره بابونه، سدیم PCA، بیولین، عصاره آلوئه ورا، آلانتوئین و… استفاده شده است.

فرمولاسیون ملایم این شوینده از ایجاد حساسیت جلوگیری کرده و علاوه بر پاکسازی باعث روشن شدن پوست، رفع التهاب و خارش و ترمیم پوست می شود.

بهترین شوینده صورت برای پوست مختلط کدام است؟

بهترین شوینده صورت برای پوست مختلط شوینده ای است که از ایجاد جوش سرسیاه در نواحی چرب پوست جلوگیری کرده و از طرف دیگر باعث خشکی و حساسیت پوست نشود. طبق این توضیحات از بهترین شوینده های صورت برای پوست مختلط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوم شستشو صورت ژنوبایوتیک

فوم شستشو صورت ژنوبایوتیک از نظر قیمت و کیفیت بهترین شوینده صورت برای پوست مختلط به شمار می رود. از مهم ترین ویژگی های این شوینده صورت می توان به رفع چربی و براقیت پوست اشاره کرد.

با استفاده از این فوم می توانید تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی سطح پوستتان پاک کرده و پوستی نرم و شفاف داشته باشید.

ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier

اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست مختلط هستید که علاوه بر پاکسازی باعث تنظیم چربی پوستتان نیز بشود، ژل شستشوی صورت نئودرم انتخاب بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

ژل شستشوی صورت نئودرم حاوی مواد موثری مانند پروبیوتیک ها، روغن درخت چای و پنتاویتین است؛ به همین دلیل با استفاده مداوم از این محصول شاهد رفع التهابات پوستی، روشن شدن و شادابی پوست صورتتان خواهید شد.

ادامه مطلب  سکس تراپی چیست؟

معرفی بهترین شوینده صورت برای پوست چرب

بهترین شوینده صورت برای پوست چرب شوینده ای است که فاقد مواد صابونی باشد و باعث پاکسازی پوست از آلودگی و چربی اضافه شود.

اکثر افرادی که دارای پوست چرب هستند دائما با مشکلاتی مانند جوش و آکنه دست و پنجه نرم می کنند. این افراد به شوینده ای آنتی باکتریال نیاز دارند که باعث رفع جوش صورت نیز شود.

فیس واش موزیلا مدل Oily Skin

اگر قصد خرید بهترین شوینده صورت برای پوست چرب را دارید، فیس واش موزیلا انتخاب به صرفه ای برایتان خواهد بود. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال، تنظیم چربی، کاهش براقیت صورت و افزایش رطوبت و شادابی پوست است.

این محصول فاقد مواد مضر و مواد صابونی است و از خشکی پوست جلوگیری می کند. فیس واش موزیلا دارای قیمت بسیار مناسبی است و با انتخاب آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

فوم شستشوی صورت ژوت مدل Oily Skin

در نظر بسیاری از مصرف کنندگان فوم شستشوی صورت ژوت بهترین شوینده صورت برای پوست چرب است. در این فوم شستشو از سالیسیلیک اسید، عصاره درخت چای، آلفا هیدروکسی اسید، زینک PCA و ویتامین سی استفاده شده که دارای خواص التیام بخشی، روشن کنندگی، تنظیم چربی و آبرسانی پوست هستند.

طبق توضیحات بالا با خرید فوم شستشوی صورت ژوت می توانید پوست صورت و دور چشمتان را از آلودگی های محیطی تمیز کرده و از ایجاد مشکلاتی مانند جوش سرسیاه، آکنه و چربی بیش از حد پوست جلوگیری کنید.

بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز

خوشبختانه امروزه برای هر مشکلی محصول مناسبی ارائه می شود. بنابراین اگر از منافذ باز پوستتان خسته شده اید، می توانید با خرید بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز این مشکل را رفع کنید!

برای کاهش منافذ باز پوست ژل شستشوی صورت ژینووا مدل زغال فعال انتخاب بسیار مناسبی است. این محصول باعث پاکسازی عمقی پوست شده و منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

ادامه مطلب  رشد سينه تا چند سالگي ادامه دارد؟ با ذکر نکات مهم

به جرات می توان گفت که ژل شستشوی صورت ژینووا مدل زغال فعال بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز است! این محصول فاقد پارابن و مواد صابونی بوده و با وجود منتول و زغال فعال به تنظیم چربی پوست، کاهش منافذ باز و پاک کنندگی عمقی پوست کمک می کند.

بهترین شوینده صورت برای پوست معمولی

اگر پوستی نرمال یا معمولی دارید نیاز به شوینده ای ملایم خواهید داشت که چربی اضافه، آلودگی های محیطی و مواد آرایشی را از صورتتان پاک کند. به این منظور می توانید از بهترین شوینده صورت برای پوست معمولی استفاده کنید.

بهترین شوینده صورت برای پوست معمولی

ژل شستشو صورت رومینا مناسب پوست نرمال

بهترین شوینده صورت برای پوست معمولی ژل شستشو صورت رومینا است؛ زیرا این محصول فاقد پارابن و مواد مضر بوده و نرمی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد. از مواد موثر در ژل شستشو صورت رومینا می توان به عصاره آلوئه ورا، عصاره گل پامچال و عصاره اسطوخودوس اشاره کرد.

ژل شستشوی صورت دیپ سنس مدل شیر و عسل

اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست معمولی تا خشک هستید، ژل شستشوی صورت دیپ سنس مدل شیر و عسل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این شوینده حاوی عصاره عسل، روغن آملا، هیالورونیک اسید و پروتئین شیر است و علاوه بر پاکسازی باعث آبرسانی عمقی پوست می شود.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بهترین شوینده های صورت برای پوست خشک، چرب، چرب با منافذ باز، مختلط و معمولی پرداختیم و ویژگی های این محصولات را برای شما عزیزان شرح دادیم.

با استفاده مداوم از این محصولات می توانید پوستتان را از انواع آلودگی های محیطی و چربی اضافه تمیز کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید.

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

یک نظر

  1. blank

    من ژل شستشو گلاب دیپ سنس رو هم استفاده کردم و واقعا نتیجه گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *