آیا عمل بینی درد دارد

آیا عمل بینی درد دارد؟ [پاسخ شفاف]

هرکسی که ادعا می کند عمل بینی بدون درد انجام داده است، باید در حین عمل بیهوش بوده و چیزی احساس نکرده باشد. حتی اگر فردی بعد از عمل بینی دردی احساس نکند، در واقع به یک جراح بینی خوب مراجعه کرده است که این عمل را به گونه ای انجام داده است که فرد احساس درد نکند. البته احساس درد بعد از هر جراحی طبیعی است.

در حالی که ممکن است هرگز نتوان تمام خطرات و عوارض حین جراحی را کاهش داد، بیمارانی که بهترین نتایج را کسب می کنند همیشه کسانی خواهند بود که بیشترین آگاهی را دارند و انتظارات واقع بینانه ای از جراحی بینی خود دارند.

اینها افرادی هستند که تمام سوالات خود را از جراح بینی خود پرسیده اند و از روش های جراحی و نتیجه آن اطمینان دارند.

آیا عمل بینی درد دارد؟

سوالی که باید در لیست سوالاتی که باید از جراح خود بپرسید این است که آیا بعد از جراحی بینی درد خواهیم داشت و چقدر درد خواهد داشت؟

پاسخ به این سوال اصلا آسان نیست و روش جراحی بینی و نتایج آن برای هر فردی متفاوت است. همچنین، هر فردی آستانه تحمل درد متفاوتی دارد. به همین دلیل نمی توان به این سؤالات پاسخ قطعی داد.

حتی روش جراحی بینی نیز متفاوت است و نتیجه آن را می توان بین چند ماه تا چندین سال بعد دانست.

آنچه برای کاهش درد و دوره نقاهت ممکن است، استفاده از تکنیک های جدید، ایجاد برش های کوچکتر و استفاده از ابزارهای خاص برای انجام جراحی است.
با استفاده از روش های نوین جراحی بینی می توان تا حدودی درد را کاهش داد.

ادامه مطلب  علائم ارضا شدن زن چیست؟

درد بعد از چند روز کاهش می یابد؟

برخی از بیماران ممکن است کاهش تورم و کبودی صورت را در مدت طولانی تجربه کنند. اما برای افرادی که جراحی بینی بسته انجام داده اند، تنها در چند روز نتیجه جراحی را خواهند دید. فقط کاهش تورم ممکن است کمی طول بکشد.

در تمام عمل های بینی درد بعد از ۲-۳ روز کاهش می یابد و جای نگرانی نیست. اما اگر درد مداوم بود و بهتر نشد، باید جراح بینی خود را در جریان بگذارید. زیرا ممکن است در فرآیند جراحی خطایی رخ داده باشد و یا جای زخم ها عفونی شده باشند.

عمل بینی درد دارد

آیا درد عمل بینی قابل تحمل است؟

میزان تحمل درد برای هر فرد متفاوت است و به فرد بستگی دارد. آستانه درد و تحمل درد در اولین جلسه مشاوره با جراح بینی بررسی می شود. جراح همچنین از بیمار در مورد این عملکرد سوال می کند.

زیرا جراحی بینی بدون درد امکان پذیر نیست. مسکن ها اغلب در حین و بعد از جراحی بینی برای کاهش درد تجویز می شوند. همچنین مراقبت های بعد از جراحی بینی برای کاهش درد، کبودی و تورم توسط جراح بینی انجام می شود.

برای کاهش درد بعد از جراحی بینی، بهتر است با جراح بینی خود صادق باشید و از او بخواهید در مورد روش جراحی و تکنیک عمل با شما صحبت کند. زیرا می تواند بر میزان درد، کبودی و تورم بعد از جراحی بینی تاثیر بگذارد.

 

عمل بینی بدون درد فقط با بیهوشی عمومی انجام می شود. اما تجربه نکردن درد بعد از جراحی بینی غیرممکن است، اما انتخاب بهترین جراح بینی که بتواند از تکنیک های مدرن جراحی بینی استفاده کند می تواند تا حدودی از میزان این دردها بکاهد.

ادامه مطلب  هزینه تزریق چربی به صورت در کرج [مرداد 1400]

حتما ببینید

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

در هیاهوی زندگی مدرن امروزی، بحث سلامتی و تندرستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *