چگونه کفش پاشنه بلند انتخاب کنیم

بدترین لحظه این است که متوجه می شوید نمی توانید کفش های پاشنه بلندی را که ماه ها آرزو داشته اید بپوشید. کفش های پاشنه دار می توانند بلندتر ، لاغرتر و اغواکننده تر به نظر برسند. اما همچنین می توانند پاهای شما را تحریک کرده و کمرتان را پایین آورند. پاشنه های بالاتر از ۱۲٫۷ سانتی متر باعث می شود که لگن شما به جلو خم شود و اندامتان را فشار دهید ، که واقعاً بسیار مضر است. در اینجا چند نکته برای خرید کفش پاشنه بلند آورده شده است.

 

چگونه:

۱: مطمئن شوید که اندازه کفش مناسب را انتخاب کرده اید. روی یک تکه کاغذ بایستید و دور کفش خود را خط بکشید ، سپس دور پاهای برهنه خود را خط بکشید. ممکن است دریابید که کف پاهای شما از کفش هایتان گسترده و گسترده تر است. فروشنده معمولاً به شما می گوید كه بهتر است یك جفت كفش تنگ بپوشید ، اما اگر كفش به اندازه پای شما نیست ، آن را خریداری نكنید.
مطمئن شوید که قوس کفش به اندازه پای شماست.

چگونه کفش پاشنه بلند انتخاب کنیم

۲: به دنبال کفشی باشید که برای حمایت از پا به دور مچ پا بسته شده باشد.

۳: پاشنه خود را عاقلانه انتخاب کنید. بدیهی است که کفشی با پاشنه نیم اینچ (۱٫۲ سانتی متر) راحت تر خواهد بود ، اما می تواند مانند کفش صاف و بدون پاشنه باشد. گوه ها و پاشنه های تخت عالی هستند زیرا بلندتر از آنچه که هستند به نظر می رسند. هرچه پاشنه بزرگتر و گسترده تر باشد ، بهتر است زیرا تعادل بیشتری ایجاد می کند.

۴: از پوشیدن پاشنه های تیز خودداری کنید. فشاری که این نوع کفش به انگشت شما وارد می کند به ناخن های پا فشار وارد می کند و به ریشه و پایه ناخن پا آسیب می رساند که می تواند باعث تغییر رنگ ناخوشایند ناخن پا شود.

۵: پاشنه پا را در روز یا شب بپوشید اما هرگز در روز از آن استفاده نکنید. انجمن متخصصان مراقبت از پا توصیه می کند که پا تا حد ممکن کشیده و راحت باشد.
کمتر استفاده شده

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/choose-high-heels2.html

درباره‌ی تاپ پرشین

حتما ببینید

چگونه در استفاده از مایکروفر طعم غذا را حفظ کنیم؟

چگونه در استفاده از مایکروفر طعم غذا را حفظ کنیم؟

ما درباره استفاده از اجاق مایکروویو و خطرات احتمالی آن چیزهای زیادی شنیده و خوانده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *