پرایمر چیست

بهترین مارک پرایمر چیست ؟

فونداسیون یا پرایمر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی برای خانم هایی است که می خواهند آرایش یکنواخت و کاملی داشته باشند. پرایمر علاوه بر آرایش یکی از محصولات مراقبت از پوست است.

آغازگر محصولی با دو کاربرد است. مواد آرایشی در کنار هم حالت یکدست و بی نقص تری در صورت شما ایجاد می کنند.

این محصول همزمان پوست شما را شاداب ، تمیز و شاداب می کند و اساس آرایش است و باعث می شود مواد آرایشی روی پوست بهتر بخوابند. اگر می خواهید مراحل آرایش صورت را به طور کلی یاد بگیرید ، گام به گام مقاله آرایش صورت به شما پیشنهاد می شود.

وظیفه اصلی پرایمر یا زیرساز آرایش چیست؟

آغازگر لایه زیرین آرایش ما را تشکیل می دهد و به لوازم آرایشی کمک می کند تا ثابت بمانند و از بافت صاف برخوردار باشند.

البته ، علاوه بر پایه ای برای آرایش و آماده سازی پوست برای آرایش ، پرایمرها خواص متعددی دارند که جنبه مراقبتی دارند.

حتی استفاده از فقط برخی از پرایمرها می تواند ظاهر جذاب و یکدستی به پوست بدهد. این ویژگی مخصوصاً برای کسانی مناسب است که آرایش غلیظ را دوست ندارند و فقط می خواهند پوستی تمیز و یکدست داشته باشند.

چرا باید از پرایمر استفاده کنید؟

اگر می خواهید آرایش یکدست و لوکس تری داشته باشید و مانند یک حرفه ای آرایش کنید ، آغازگر یکی از آن محصولات آرایشی است که باید استفاده کنید. بسته به نوع پرایمر مورد استفاده خود می توانید علاوه بر ایجاد لطافت و درخشش در آرایش ، از خواص مراقبت این محصولات نیز بهره مند شوید.

در واقع ، آغازگر یک کاربرد دوگانه دارد. این هم اساس آرایش است و هم جنبه مراقبت از پوست.

پرایمر ها با توجه به برند، نوع و ویژگی های مختلف، ممکن است خواص فراوانی برای پوست شما داشته باشند که در ادامه، به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

مزایای پرایمر برای پوست

آغازگر یک انتخاب عالی برای شروع آرایش است. علاوه بر آماده سازی پوست برای آرایش ، می تواند فواید زیر را برای پوست داشته باشد:

ضدپیری

همه ما به دنبال اکسیر جوانی هستیم. آغازگر تا حدی می تواند این آرزو را محقق کند!

در تهیه پرایمرها از محصولات ضد چروک و ضد پیری استفاده می شود. استفاده از این محصول درخشندگی و نشاط پوست جوان و شاداب صورت شما را بازیابی می کند. با استفاده از پرایمر ، پوست شما جوان و شاداب به نظر می رسد.

روشن کردن پوست

یکی دیگر از ویژگی های پرایمرها که البته در کالاهای مختلف متفاوت است ، ویژگی درخشندگی پوست است.

گاهی اوقات به دلایل مختلف پوست ما تیره و کدر می شود. فونداسیون آرایش محصول خوبی برای روشن و روشن شدن پوست است. حتی اگر خودتان از پرایمر استفاده کنید ، می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نرم کننده

این محصول نوعی نرم کننده پوست است. قبل از استفاده از پودر ، باید از یک آغازگر استفاده کنید تا سطح آرایش و صافی داشته باشد. نرمی پوست باعث می شود مواد آرایشی صاف و یکدست روی پوست قرار بگیرند و ظاهری مخملی و زیبا داشته باشند. همچنین باعث ماندگاری بیشتر آرایش شما می شود.

تصحیح رنگ

قبل از آرایش، همه به دنبال تصحیح رنگ پوست هستند. پرایمر به خوبی این کار را انجام می‌‌دهد.

بعضی از مناطق پوست به دلایل مختلف گاهی تیره می شوند و یا حتی ممکن است بعضی از قسمت های پوست قرمز شود. با کمک پرایمرها می توانید بسیاری از این اختلافات را در رنگ پوست پنهان کنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید و در نهایت جذابیت آرایش شب را تجربه کنید.

مرطوب‌کننده

پرایمرها خاصیت مرطوب کنندگی دارند. مرطوب کننده ها یکی از پرمصرف ترین محصولات مراقبت از پوست هستند.

تقریباً همه افراد با هر نوع پوستی به مرطوب کننده نیاز دارند. پرایمرها همچنین می توانند کارهای مرطوب کنندگی را انجام دهند. به خصوص برای روزهای طولانی و شب های طولانی که پوست ساعت ها زیر مواد آرایشی می ماند.

نحوه استفاده از پرایمر

نحوه استفاده از پرایمر

ابتدا صورت خود را خوب بشویید و به خوبی تمیز کنید.

پس از شستن و خشک شدن پوست ، مقدار کمی پرایمر را روی پوست صورت بمالید و با نوک انگشتان آن را روی صورت پخش کنید. بعد از مرطوب کننده می توانید از پرایمر استفاده کنید. اما از آنجا که پرایمر خاصیت مرطوب کنندگی دارد ، دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست.

آغازگر Rami ‌ شما می توانید از پودر قبل از کرم استفاده کنید. اما اگر آرایشگر ملایمی هستید و دوست ندارید صورت خود را کاملا با لایه ضخیمی از پودر بپوشانید ، می توانید کرم پودر و پرایمر را ترکیب کرده و بعداً از آن استفاده کنید.

انتخاب با توجه به نوع پوست

هنگام انتخاب آغازگر ، باید انتخاب ماده ثابت کننده پوست را نیز در نظر بگیرید. علیرغم تفاوت بین پرایمر و پودر ثابت ، برای هر دو پارامتر پوست شما ، باید در نظر بگیرید تا پرایمر یا پودر ثابت کننده کامل روی پوست شما بنشیند.

ادامه مطلب  خود ارضايي سالم چيست؟

آغازگرها انواع مختلفی دارند. این تنوع گزینه های زیادی به شما می دهد و بسته به نوع پوست خود می توانید محصولات مختلفی را انتخاب کنید.

افرادی که پوست چربی دارند بهتر است از پرایمرهای مات استفاده کنند. این پرایمرها روغن پوست چرب را جذب می کنند و از براق شدن پوست شما بعد از مدتی جلوگیری می کنند.

اگر پوست خشک دارید ، باید از پرایمرهای حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. این آغازگرها رطوبت پوست را حفظ کرده و ظاهری شاداب و شاداب به پوست می بخشند.

اگر قرار است برای اولین بار از یک آغازگر استفاده کنید و در انتخاب آن مردد هستید ، از آغازگرهای روشن یا بی رنگ استفاده کنید. این پرایمرها برای انواع پوست مناسب است.

پرایمرهای رنگی

پرایمرهای رنگی

از پرایمرهای رنگی برای اصلاح رنگ پوست استفاده می شود. به عنوان مثال فرض کنید که به دلیل جوش یا قرمز شدن پوست ، هاله قرمز بر روی پوست صورت شما ایجاد می شود. با استفاده از پرایمرهای سبز می توانید رنگ پوست خود را متعادل کنید.

پرایمرهای رنگی رنگ پوست شما را ایجاد نمی کنند بلکه باعث تعادل و اصلاح رنگ آن می شوند.

پرایمر چند رنگ

نوع دیگر پرایمر پرایمر چند رنگ است. هر یک از رنگ های تشکیل دهنده آن تأثیر متفاوتی بر روی پوست دارد. با استفاده از این آغازگرها می توانید با چند فلش علامت گذاری کنید و تا حد زیادی می توانید نقایص پوست را پنهان کنید.

تجربه شما با استفاده از این محصول چیست؟ آیا استفاده از آن تأثیر قابل توجهی بر روی پوست صورت شما دارد؟

منبع:

دترلند

————.

پرایمر چیست به همراه راز استفاده از آن؛ کاربردها و انواع پرایمر

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *