جوانسازی با پلکسر

درمان و جوانسازی پوست با دو دستگاه پلکسر و پلاژن

 امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست صورت وجود دارند که ممکن است شما را سردرگم کنند. پلاژن و پلکسر نیز از این روش ها هستند. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی می باشند. پلکسر یک لیزر پلاسمای پیشرفته است که می تواند صورت شما را بدون نیاز به روش های تهاجمی به شدت جوان کند. همچنین پلاژن نیز دستگاهی است که برای جوان سازی پوست، از بین بردن چین و چروک و لک های پوستی استفاده می شود. در ادامه به معرفی این دو روش و مزایا و معایب آن ها می پردازیم.

پلکسر چیست؟ چگونه کار می کند؟

همان طور که گفته شد پلکسر یکی از روش های جوان سازی پوست است که به عمل جراحی نیاز ندارد. طول درمان و جوان سازی به وسیله دستگاه پلکسر بر اساس نوع پوست و مشکل فرد متفاوت خواهد بود و ممکن است ۲ تا ۶ هفته به طول بیانجامد. در زمان درمان به وسیله پلکسر نیازی به استفاده از بی هوشی نیست؛ زیرا این درمان کاملا غیر تهاجمی است و هیچ برش و زخمی ایجاد نمی کند.

افتادگی پلک ممکن است در بینایی فرد اختلال به وجود آورد؛ بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه پلکسر افتادگی پلک را درمان کرده و علاوه بر ایجاد زیبایی، محدوده دید وسیع تری نیز داشته باشید. برای انجام این درمان، یک دستگاه که فاقد سیم است و شکلی قلمی دارد، همراه با یک شاخک کوچک فلزی استفاده می شود.

 انواع پلکسر

دستگاه پلکسر بر اساس کاری که انجام می دهد، دارای انواع مختلفی است. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه پلکسر پلک
  • پلکسر برای خطوط پنجه کلاغی
  • پلکسر با هدف از بین بردن تتو و خالکوبی
  • پلکسر مخصوص اطراف لب
  • پلکسر بینی
  • پلکسر مخصوص استرچ مارک
  • پلکسر مخصوص گردن
  • پلکسر مخصوص غبغ
ادامه مطلب  عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی

جوانسازی پوست

کاربردهای دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر فروشگاه شفا دارای کاربرد های متنوعی است.  از مهم ترین کاربردهای آن می توان به لیفت پلک فوقانی چشم (بلفاروپلاستی)، از بین بردن پوست اضافی مانند کیست ‌های چشم، سفت شدن پوست و از بین بردن جای زخم، خال و منگوله ‌های پوستی (Skin tag) و همین طور لیفت صورت و گردن اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این روش از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز موجود در صورت و گردن است. همچنین با استفاده از پلکسر می توان خال های ریز و کک و مک ها را نیز از بین برد.

مزایا پلکسر

از جمله مهم ترین مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غیر تهاجمی است.
  • افزایش میزان سفتی پوست
  • در میان انواع روش های جراحی پلکسر هزینه‌ی کم و مقرون به صرفه تری دارد
  • نتیجه مناسب در زمان کم
  • دارای ماندگاری قابل قبول
  • مشاهده ۷۰٪ اثر درمان درست پس از انجام آن
  • زمان بهبودی بسیار کم تر در مقایسه با عمل‌های جراحی
  • عوارض جانبی بسیار کم

آیا پلکسر عوارض جانبی دارد؟

به دلیل این که پلکسر روشی غیر تهاجمی است، نیازی به بخیه و بیهوشی ندارد و در مقایسه با جراحی بسیار کم خطر می باشد. البته ممکن است پس از انجام پلکسر روی پوست، نقاط ریز سوختگی به وجود آید که برای این که عفونت نکند بهتر است خشک و تمیز نگه داشته شود.

پلاژن تراپی چیست؟

یکی از روش هایی است که برای جوان سازی پوست و پاک سازی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به وسیله دستگاه مخصوص پلاژن انجام می شود. همچنین با لایه برداری کردن از پوست، چین و چروک های صورت از بین می رود و پوست سفت تر و شاداب تر می شود. این دستگاه می تواند به طور عمیق به لایه های پوست، اکسیژن رسانی کند و از این طریق پوست شما را به میزان زیادی جوان تر نماید.

ادامه مطلب  هزینه لیفتینگ واژن با نخ

دستگاه پلاژن چگونه کار می کند؟

دستگاه پلاژن با استفاده از امواج رادیویی پر سرعت که طول موج کوتاهی دارند، عضلات صورت را به طور کامل فعال می کند. این دستگاه به وسیله سوزن های ریز یا همان میکرو نیدل ها بدون ایجاد هر نوع خراش، مواد مغذی را  به لایه های پوست شما وارد می کند. همچنین با استفاده از اکسیژن تراپی، پوست شما به شدت تقویت می شود. در نتیجه شادابی چهره شما به شدت بیشتر خواهد شد.

روش های جوانسازی

مزایا و کاربرد پلاژن تراپی

همان طور که گفته شد این دستگاه به میزان زیادی به جوان سازی و پاک سازی پوست کمک می کند. در واقع از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به بهبود بافت و خطوط ریز روی پوست، بازسازی و روشن کردن پوست، کم کردن چربی اضافی روی پوست، کم کردن میزان منافذ باز پوست، بهتر شدن گردش خون و کاهش سلولیت های موجود روی پوست، از بین بردن استرچ مارک و… اشاره کرد.

این دستگاه مزایای فراوانی نیز دارد. از جمله مزیت های پلاژن تراپی می توان به اکسیژن رسانی به پوست، جوان سازی پوست، تقویت عضلات صورت، از بین بردن خطوط و چین و چروک های موجود روی پوست، از بین بردن سلولیت، از بین بردن آلودگی های موجود در لایه های پوست، از بین بردن لکه های پوستی و … اشاره کرد.

عوارض جانبی دستگاه پلاژن

درست مثل روش پلکسر، پلاژن تراپی نیز یک روش کاملا غیر تهاجمی است که در آن از هیچ نوع بخیه یا جراحی استفاده نمی شود و به همین علت خطرات احتمالی آن بسیار کم تر از روش های تهاجمی است. از جمله عوارض ناشی از پلاژن تراپی می توان به درد در موضع، تورم و قرمز شدن پوست، حساس شدن پوست، پوسته پوسته شدن، کبودی در برخی موارد، جوش های موضعی و … اشاره کرد. البته این عوارض موقت بوده و جای نگرانی نیست.

ادامه مطلب  براي کوچک شدن سينه چه بخوريم؟

حال که با دستگاه های پلاژن و پلکسر آشنا شدید و برای خرید این دستگاه ها دنبال یک فروشگاه معتبر هستید، می توانیم یک فروشگاه قابل اعتماد و با تجربه همچون شفا را به شما معرفی کنیم. در واقع شما می توانید تمامی تجهیزات زیبایی همچون دستگاه بخور سالنی، دستگاه بخور سرد، تونل ال ای دی، دستگاه میکرودرم ابریژن، دستگاه درما اف و … را از فروشگاه شفا با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

 

حتما ببینید

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

در هیاهوی زندگی مدرن امروزی، بحث سلامتی و تندرستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *