با روغن ضد شپش قانون بیشتر آشنا شوید

با روغن ضد شپش قانون بیشتر آشنا شوید

شپش، نام وحشتناکی است که احساس ناخوشایندی را در شما به وجود می‌آورد. تصور این حشره ریز قهوه­‌ای یا خاکستری‌رنگی که از خون پوست محل رویش مو تغذیه می‌کند، همیشه آزاردهنده است.

با وجود اینکه این حشره ریز، طول عمر کمی دارد، اما از تخم‌های سمجی که می‌گذارد، هر روز شپش‌های تازه‌‌ای روی سرتان جولان می‌دهند و تا مدت‌های زیادی شما را درگیر می‌کنند.

این معضل با وجود پیشرفت‌های زیادی که در زمینه بهداشت صورت گرفته، هنوز خانواده‌های زیادی را درگیر کرده است و البته که ارتباط چندانی با رعایت بهداشت فردی ندارد. محصولات و‌ روش‌های زیادی برای از بین بردن این موجود موذی وجود دارد، اما به نظر یکی از بهترین و کم‌دردسرترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین محصولات، روغن ضد شپش قانون است که به راحتی می‌توانید آن را تهیه و مصرف کنید.

 

چرا شپش‌ها سراغ مو می‌آیند؟

علت درگیری موها با شپش، انتقال مستقیم و غیرمستقیم این حشره چسبنده است. در روش مستقیم، ممکن است هنگام تعامل با فرد آلوده در طول مهمانی، فعالیت مشترک و..‌. شپش بگیرید یا هنگام استفاده از وسایل فرد آلوده مثل شانه، حوله، کلاه، لباس، هدفون، تخت و به طور کلی برخورد با محیط زندگی او این حشره به موهایتان بچسبد.

در انتقال غیرمستقیم، ممکن است وسایل شما در کنار وسایل شخص آلوده قرار بگیرد و شپش‌های خزنده وارد وسایل شوند و شما بعد از استفاده از آن‌ها، آلوده شوید.

در این صورت شما با علائم زیر مواجه می‌شوید:

خارش شدید پوست سر، گردن و گوش

احساس حرکت چیزی روی موها یا بدن

ادامه مطلب  چه کسانی بیشتر در معرض بیماری های قلبی هستند؟

افزایش شوره سر

ایجاد برجستگی­‌های قرمزرنگ روی پوست سر، گردن و شانه

اگر زمان زیادی از ابتلای شما به این معضل بگذرد، ممکن است به عوارض خطرناکی چون ابتلا به عفونت که باعث تیفوس و عوارض پوستی می‌شود، مبتلا شوید.

ممکن است شما از وجود شپش در سرتان دیر مطلع شوید، اما به محض اینکه علائمی چون خارش، دیدن حشره در پوست، دیدن تخم‌های سفید چسبنده ریز، زخم و خراشیدگی و برآمدگی‌های متورم قرمز رنگ را مشاهده کردید، بلافاصله برای درمان جدی اقدام کنید و از روش‌های غیرمطمئن و زمان‌بر برای درمان پرهیز کنید.

با روغن ضد شپش قانون بیشتر آشنا شوید

 روغن ضد شپش قانون چه کمکی به شما می‌کند؟

روغن ضد شپش قانون محصولی گیاهی است که به عنوان ضد شپش قوی برای شپش سر، شپش عانه و شپش بدن کاربرد دارد. این محصول برای درمان خانگی شپش سر تهیه شده و به درمان فوری شپش

کمک می‌کند. روغن ضد شپش قانون، علاوه بر از بین بردن شپش، به از بین بردن تخم شپش هم کمک می‌کند و ضدقارچ و آنتی‌باکتریال است.

این روغن با حجم ۳۰ میلی‌لیتر، در همه محیط‌ها قابل حمل و نقل و استفاده است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، می‌توانید آن را برای کمک به افراد مبتلا، هدیه دهید.

 

روش مصرف روغن ضد شپش قانون

اگر از روش‌هایی که به شما پیشنهاد شده، به نتیجه نرسیده‌اید، زمان آن است که با استفاده از روغن ضد شپش قانون به روش زیر، به زودی از شر این موجود موذی راحت شوید:

موضع را تمیز کنید.

چند قطره از روغن ضد شپش قانون را به موضع بمالید.

ادامه مطلب  زخم روی زبان را چگونه درمان کنیم؟

روغن را پنج دقیقه به خوبی روی کل موی سر ماساژ دهید.

ده دقیقه صبر کنید و سپس سر را به خوبی با آب و شامپو شستشو دهید. چند نکته هنگام مصرف این روغن:

در صورت لزوم سه روز بعد، استفاده از روغن ضد شپش را تکرار کنید.

استفاده از شانه‌های ریز ضدشپش پس از استفاده از روغن (قبل از شستشوی سر) باعث تأثیرگذاری بیشتر می‌شود.

این روغن فقط برای استعمال خارجی است.

به دلیل استفاده از روغن‌های گیاهی قوی در ترکیبات این محصول، استفاده از آن برای کودکان زیر سه سال و زنان باردار مناسب نیست.

برند قانون

محصولات گیاهی ارگانیک، از کم‌دردسرترین و کم‌هزینه‌ترین محصولات برای حفظ سلامتی شما هستند. قطعاً انتخاب یک برند مطمئن برای گرفتن نتیجه رضایت‌بخش از محصولات گیاهی، اهمیت زیادی دارد. برند قانون با بیش از یک دهه فعالیت در تولید روغن‌های آرایشی و زیبایی، تلاش کرده است تا با کیفیت‌ترین و خالص‌ترین محصولات را به بازار عرضه کند. امکان خرید حضوری و آنلاین، ضمانت هفت روزه بازگشت کالا، تضمین اصالت محصولات و ارسال رایگان سفارش تمام محصولات به سراسر نقاط کشور، از خدماتی است که برند قانون برای پشتیبانی از حقوق دوستداران سلامتی در نظر گرفته است.  برای مشاهده قیمت و خرید روغن ضد شپش قانون به وب سایت ما مراجعه کنید.

 

 

حتما ببینید

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

تزیین هدیه‌ شب یلدا برای داماد باید به چه صورت باشد؟ چگونه می‌توان هدیه‌ای برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *