آموزش رابطه شب اول ازدواج

اموزش رابطه شب اول ازدواج (مهم)

شب اول ازدواج چکار کنیم؟

اگر عروس و داماد هستید ، احتمالاً به این فکر کرده اید که اولین شب عروسی شما چگونه سپری خواهد شد. و بدون شک ایده های متفاوتی برای شب اول ازدواج خود خواهید داشت.

در این مقاله می خواهیم به طور کامل در مورد تجربه شب عروسی اول با شما صحبت کنیم. اگر نگران چگونگی سپری شدن این شب هستید ، تا پایان این مقاله با ما باشید.

دستمال شب اول ازدواج چیست؟

شب اول عروسی آیین اولین شب عروسی رسمی است که از زمان های بسیار قدیم در بین مردم رایج است. امروزه این رسم تا حد زیادی منسوخ شده و در هیچ کجا مرسوم نیست. اصل نقاشی شب اول عروسی به شرح زیر بود:

“در پایان شب عروسی ، پدر داماد عروس و داماد را تا درب منزل همراهی می کند. “دختر و پسر باید اولین رابطه جنسی خود را انجام دهند ، و سپس ، به عنوان علامت باکره بودن عروس ، باید یک حوله آغشته به خون را به مادرشوهر خود نشان دهد ، بنابراین نشان می دهد که عروس پاکدامن است. ”

برای بسیاری از افراد ، این یک سوال بسیار شرم آور است و همانطور که گفتیم ، این رسم تا حد زیادی منسوخ شده است. اما متأسفانه به دلیل ناآگاهی بسیاری از افراد ، ترس از شب اول عروسی هنوز باقی است.

آیا شب اول ازدواج درد دارد؟

شاید این اولین سوالی است که به ذهن دختران می رسد. افسانه ای که از اولین شب عروسی برای آنها ایجاد شد ، آنها را به این فکر انداخت که در اولین شب عروسی رنج زیادی خواهند برد. اما واقعیت این است که از این نظر بسیار اغراق آمیز است و به عنوان یک دختر درد عجیبی را تجربه نخواهید کرد.

بگذارید کمی از نظر علمی به این موضوع نگاه کنیم:

شب زفاف | آموزش های شب اول عروسی برای زوجین

پرده بکارت و خونریزی

هایمن یک غشای بسیار نازک در واژن دخترانی است که هرگز رابطه جنسی نداشته اند. این غشا very بسیار نازک است و برای بسیاری از دختران در حین اولین رابطه کامل آنها پاره می شود و هنگامی که پاره می شود ، کمی به داخل واژن خونریزی می کند.

کل فلسفه شب اول عروسی یکسان است ، به طوری که این خون دیده می شود و معلوم می شود که او یک دختر باکره بوده است.

همانطور که گفتیم ، هایمن بسیار نازک است و با کوچکترین فشار از بین می رود ، بنابراین دختر رنج زیادی نخواهد کشید. اگر تا به حال از دیگران شنیده اید که رابطه جنسی در شب اول ازدواج بسیار دردناک است ،

به این دلیل است که درد نه تنها جسمی بلکه روانی است و اگر واقعاً از این درد ترسیده باشید ، درد زیادی را تجربه خواهید کرد. بنابراین ، هرچه بیشتر از این مشکل آگاه باشید ، بهتر با آن روبرو خواهید شد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کولپوسکوپی چیست؟

توصیه های شب اول ازدواج

توصیه های شب اول ازدواج

آرامش داشته باشید

اولین چیزی که باید بدانید این است که امشب سرگرم خواهید شد ، بنابراین نباید آنقدر خود را سنگین کنید که تمام ذهن شما به سمت منفی سوق پیدا کند. تصور کنید که می توانید یکی از بهترین لذت های زندگی را با شخصی که دوستش دارید تجربه کنید. با این افکار شما از استرس خلاص می شوید و این باعث می شود درد کمتری احساس کنید.

معاشقه کنید

در شب اول عروسی ، لاس زدن را هرگز فراموش نکنید. در هنگام خواستگاری و برانگیختگی واژن را مرطوب می کند ، که رابطه جنسی را بسیار راحت تر می کند. قبل از ورود سعی کنید حداقل نیم ساعت معاشقه کنید تا از نظر جسمی و روحی کاملاً آماده رابطه جنسی باشید.

استفاده از ژل لوبریکانت

ژل روان کننده یک ژل کاملاً استریل است که می تواند به شما در روابط زن و شوهر در شب اول ازدواج کمک کند. این ژل روان کننده است و می تواند نفوذ زنان را تسهیل کند. اگر استرس دارید یا از درد می ترسید ، می توانید از این ژل استفاده کنید.

استفاده از لیدوکایین

لیدوکائین خاصیت بیهوشی دارد. بنابراین هنگام استفاده از آن ، باید بدانید که دستگاه تناسلی شما تقریبا بی حس است و در واقع لذت کامل رابطه جنسی را احساس نخواهید کرد. استفاده از این ژل اکیداً توصیه نمی شود اما اگر اصرار دارید که در شب اول عروسی با یکدیگر رابطه برقرار کنید ، می توانید از این ژل برای کاهش درد استفاده کنید.

به طور کلی ، اگر متوجه شدید که با انجام این کارها درد عجیبی را تجربه کرده اید ، رابطه را ادامه ندهید و آن را برای زمان دیگری موکول کنید.

آموزش های شب اول ازدواج

 

آموزش های شب اول ازدواج

رعایت کردن این نکات باعث می شود که رابطه بهتری داشته باشید.

بهداشت شخصی

قبل از اینکه بخواهید رابطه برقرار کنید ، به یاد داشته باشید که بهداشت شخصی را رعایت کنید. شما تمام روز در مراسم بوده اید و ممکن است روحیه خوبی نداشته باشید. در صورت امکان برس ، عطر یا دوش بگیرید.

اینها تنها برخی از نرم افزارهای به اشتراک گذاشته شده مورد استفاده شما هستند. علاوه بر این ، انجام این کارها به شما اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود رابطه بهتری داشته باشید.

خجالت نکشید

فردی که در مقابل شماست شوهر قانونی شما است و این یکی از بهترین اوقات در کنار هم بودن خواهد بود. بنابراین نباید شرمنده یکدیگر باشید. احساس خجالت به دلیل استرس یکی از مخرب ترین جنبه های رابطه زناشویی است و کیفیت روابط شما را کاهش می دهد.

از قبل در این مورد صحبت کنید

قبل از شب در مورد برخی مشکلات با شریک زندگی خود صحبت کنید. به عنوان مثال ، در مورد نکات آزار دهنده وی یا نظرش در مورد چگونگی شب گذرانی بپرسید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خود ارضایی پسران

دانستنی های شب اول ازدواج

دانستنی های شب اول ازدواج

شب اول ازدواج همه یک شکل نیست!

اگر در شب اول عروسی با شخص دیگری صحبت کرده اید ، انتظار نداشته باشید که چنین اتفاقی برای شما بیفتد. مراحل اولین شب عروسی شما لازم نیست که یکسان باشد.

رابطه همراه با خون ریزی

آناتومی واژن زن یکسان نیست و همه نباید خونریزی کنند. نفوذ نیز ممکن است رخ دهد و هیچ خونریزی رخ ندهد. این به این معنی نیست که همسرتان باکره نیست. بنابراین نباید او را مقصر هیچ کاری بدانید.

عجله نکنید

به محض ورود به خانه خود شروع به انجام کاری نمی کنید. ابتدا آرام باشید و به نکات بالا توجه کنید و سپس رابطه را شروع کنید.

اصراری بر این کار وجود ندارد!

طبیعتاً هم شما و هم شوهرتان بسیار خسته هستید. برقراری رابطه در شب اول ازدواج کاملاً به دو نفر شما بستگی دارد. اگر واقعاً آنقدر خسته هستید که نمی خواهید رابطه ای برقرار کنید ، آن را برای یک شب دیگر موکول کنید. مطمئن باشید اتفاق خاصی نمی افتد! مهم این است که لذت ببرید ، نه اینکه آن را در شب اول عروسی انجام دهید.

آیا شب اول ازدواج درد دارد؟

درد شب اول ازدواج بخاطر برقراری رابطه وجود دارد ولی قسمت عظیمی از این درد بخاطر استرس و ترس از آن است که اگر این موارد کنترل شوند احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

آیا حتما باید در شب اول ازدواج رابطه زناشویی اتفاق بیفتد؟

خیر. این چنین بایدی وجود ندارد و این موضوع کاملا به شما و همسرتان بستگی دارد. اگر تمایلی ندارید آن را به یک شب دیگر موکول کنید.

برای کاهش درد چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

انجام معاشقه کامل و استفاده از ژل لوبریکانت و لیدوکایین برای کاهش درد موثر است.

منبع:
https://psychology.avije.org/مشاوره-ازدواج/شب-اول/

————.

موارد مهم شب زفاف برای مرد و زن

  • قبل از شب عروسی ، زن و مرد باید خجالت یا بی ادبی را کنار بگذارند و در تجربه یک رابطه عاشقانه راحت باشند.
  • زوجین اکنون باید آداب و رسوم هر خانواده را بدانند و بر اساس آن شب عروسی خود را تنظیم کنند (مخصوصاً برای خانواده های سنتی).
  • زن و مرد باید یکدیگر را درک کنند و بسته به شرایط مطابق خواسته هایشان رفتار می کنند.
  • اضطراب ، هیجان ، ترس ، عصبی بودن ، تهدیدها ، فشارها و زورگویی ها برای هر زوج مخصوصاً خانم ها تأثیر منفی در شب عروسی خواهد داشت.
  • قبل از اینکه گواهی معاینه پزشکی (سلامتی هایمن) توسط همسر به شوهر و خانواده اش (خانواده های مرتبط) تحویل داده شود تا در شب عروسی خاطره آرام تری داشته باشید.

در شب زفاف لطفا انتظارات غیر واقعی در شب زفاف

هنگامی که زندگی مشترک را شروع می کنید ، باید بدانید که شب عروسی ممکن است عاشقانه ترین لحظه ای که تجربه کرده اید نباشد. حقیقت این است که شب های عاشقانه عروسی فقط به صفحه نمایش فیلم ها تعلق دارند.

واقعیت این است که عروس و داماد به دلیل استرس در محل کار و استرس خسته تر از شب قبل هستند و این آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.

اگر بتوانید با یکدیگر آرام باشید و صمیمی باشید ، امشب یا شب های بعد تجربه جنسی بسیار خوبی خواهید داشت. از طرف دیگر ، حتی اگر در شب اول عروسی خود رابطه جنسی برقرار کرده باشید ، لذتی را که برنامه ریزی کرده اید ، کسب نکرده اید. تا آخر عمر ، وقت دارید که تکنیک های خود را تغییر دهید.

در حال حاضر ، شما فقط باید بر لذت بردن از کنار هم بودن تمرکز کنید. سعی کنید به این بند از مقاله آموزش در شب عروسی بسیار توجه کنید ، زیرا اجرای صحیح آن یک شب فراموش نشدنی را برای شما و همسر عزیز شما تضمین می کند.

—————.

هر آنچه که در مورد شب زفاف به شما نگفته اند!

شب زفاف ؛ ازدواج یکی از پیمان های محکمی است که بنیاد خانواده را پایه گذاری می کند و بدین ترتیب، شب زفاف و یا شب عروسی را رقم خواهد زد. شب زفاف یکی از خاطره انگیزترین و زیباترین شب های عمر هر انسانی  محسوب می گردد؛ که با آگاهی و توجه به نکات مهم آن،  زوجین می توانند شبی مالامال از لذت هایی بیاد ماندنی را برای هم فراهم سازند.

فرهنگ های متنوع ، ویژگی ها مختلف، رسوم و آداب قومی و نژادی در ارتباط با شب زفاف بسیار گوناگون می باشد؛ اما در دیدگاه کلی تر،میتواند شب زفاف را نخستین شب زوجین دانست که ارتباط جنسی بین آنها برای اولین بار برقرار می شود.در شب زفاف، عروس در حجله ای آماده و منتظر خواهد بود که داماد با رسومات خاص و طی تشریفاتی به حجله وارد شود و در شب زفاف رابطه جنسی بین آنها برقرار گردد.

شب زفاف چیست؟

شب زفاف اصطلاحی است که یا به اولین شب پس از ازدواج، (به ویژه در صورتیکه آن شب، عروس و داماد با یکدیگر هم بستر شوند) یا نخستین تجربهٔ آمیزش جنسی گفته می شود.برقراری رابطه جنسی برای دختران مصداق این است که آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی مرد در داخل واژن (دخول) خواهند داشت.باما در ادامه این مقاله از عروس ما (arousema.ir) همراه باشید تا بیشتر در مورد شب زفاف و آداب و رسوم آن آشنا شوید.

شب زفاف و اقدامات آن

همانطور که قبلاً هم بیان کردیم،شب زفاف با ارتباط جنسی و پاره شدن پرده بکارت زن همراه خواهد بود. این شب را میتوان، شبی مبارک و خجسته دانست که ارتباط نه فقط جسمانی بلکه ارتباط روحانی و پاک در بین زوجین برقرار می گردد، تا تشکیل خانواده و ازیاد نسل به قوت خود ادامه داشته باشد.در این شب فرخنده، می بایست اقداماتی از طرف مرد و زن انجام شود و هردو موظف به انجام این اقدامات در شب زفاف هستند تا بتوانند شبی رویایی و فراموش نشدنی را برای همدیگر رقم بزنند.

ادامه مطلب  بهترین مارک پرایمر چیست ؟

موارد مهم شب زفاف برای مرد و زن

  • قبل از شب زفاف زن و مرد باید خجالت، یا رودبایسی را کنار بگذارند و با هم راحت باشند تا ارتباطی عاشقانه را تجربه نمایند.
  • از قبل باید زوجین، آداب و رسوم هر کدام از خانواده ها را اطلاع داشته باشند و بر اساس آن شب زفاف را برنامه ریزی کنند (بخصوص برای خانواده های سنتی).
  • می بایست زن و مرد، همدیگر را درک کنند و بر طبق میل هم با توجه به شرایط عمل نمایند.
  • اضظراب، هیجان، ترس، عصبی بودن، تهدید، فشار و اجبار برای هریک از زوجین بخصوص زن،  اثر منفی بر شب زفاف خواهد داشت.
  • ازقبل گواهی معاینه پزشکی (سلامت پرده بکارت) توسط زن به همسر و خانواده او  تحویل داده شود (خانواده های مقید) تا در شب زفاف خاطری آسوده تر را داشته باشد.

در شب زفاف لطفا انتظارات غیر واقعی نداشته باشید.

زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع میکنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمیتواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند.

واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمیدهد.

اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید،یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد.از سوی دیگر حتی اگر شب اول عروسی خودتان رابطه جنسی برقرار کنید اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید،بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید.

در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید. سعی کنید به این پاراگراف از مقاله آموزش شب زفاف توجه زیادی داشته باشید،زیرا اجرای صحیح آن ضامن شبی به یاد ماندنی برای شما و همسر عزیزتان خواهد بود.

انواع درد در اولین شب زفاف

دو نوع درد رایج داریم که تمامی خانم های عزیز هنگام اولین تجربه در رابطه جنسی شان احساس میکنند،این دو مورد عبارتند از:

۱) درد به علت پارگی پرده بکارت دختر

این درد همانطور که در بالا ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است که اینگونه زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمها میباشند.برای کنترل یا کاهش درد،بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است.

این کار سبب میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد.رسیدن به ارگاسم،آستانه تحمل درد را بالا میبرد و باعث میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد.

۲) درد به علت دخول آلت تناسلی مرد در واژن یا مهبل دختر

این درد دقیقا به علت کشش دیواره واژن میباشد.شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد میکنید،زور بیشتری بکار میبرید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید که این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد میشود به این دلیل که واژن هم برای اولین بار قرار است باز شود پس درد زیادی را  همسر شما حس میکند.

برای کنترل این درد دقیقا باید معاشقه طولانی داشته باشید تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد برای همین منظور میشود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.

نکاتی برای آمیزش بهتر

در کل برای آمیزش بهتر و درد کم در اولین تجربه رابطه جنسی باید به نکات زیر را توجه ویژه کرد:

  1. معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم
  2. استفاده از ژل لوبریکانت
  3. بهتر است خانم شما لبه تخت دراز بکشد. جوری که پاهای وی کاملا روی زمین قرار بگیرد،در این صورت کمترین درد و فشار به خانم شما وارد میشود.
  4. همسرتان (خانم) را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد.
  5. درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است.البته این قضیه به جثه زن و سن دختر نیز بستگی دارد در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمی شود.در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید.تا ۳۳ روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی،طبیعی است و نباید نگران بود.

چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند؟

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی،آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد،با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد،آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود.

به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خونریزی نداشته باشد و یا به دلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این می افتد.اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.

از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت،پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود،برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خونریزی می شوند.

در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته باشد و به از اضطراب دور باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نخواهد بود.

آقا و خانم محترم ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید.

در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.

لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید و به اتاق خوابتان بروید و در مورد اتفاقاتی که برایتان افتاده است حرف بزنید و یا درباره نکات جالبی که اتفاق افتاده را به هم بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند.

همچنین میتوانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید.

با یکدیگر صحبت کنید.

یکی از مهم ترین مباحث در مقاله آموزش شب زفاف صحبت کردن است،با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب و شمع میتوانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمیتواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند.

حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ میدهند کمتر به آن صمیمیتی میرسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.

زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی میرسد،ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا میکند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الان موقع انجام این کار است.

هیچ کس نمیتواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است.یک گفتگوی کوتاه در این مورد میتواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.

در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد “چگونه” و “کدام قسمت” هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

در شب زفاف عجله ممنوع است!!!

بزرگترین اشتباهی ک ممکن دختر و پسر ها در این شب مرتکب شوند عجله است…. در هیچ کتابی نوشته نشده است که در شب اول عروسی باید پرده بکارت از بین برود،

پس با صراحت به شما عزیزان تاکید میکنم که اگر در شب اول عروسی آماده روحی و جسمی کافی را ندارید به هیچ وجه اقدام به برداشتن بکارت نکنید بلکه این کار را به روز های آینده که همراه با آمادگی کامل باشید موکول کنید.

پاره شدن پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز “زنانگی” و پایان “دوشیزگی” شمرد.تازه عروس بنا به طبیعت،از نخستین نزدیکی اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزئی است.

غالبا خود دختر هم نمی داند علت این هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع تازه عروس در این مرحله دچار نوعی “شرم” نیز هست.همه این علت ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.

در حقیقت چون زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی میگردد دگرگونی مهمی در برابر خود میبیند و به زندگی آینده و مسئولیت ها و خطرهای آن می اندیشد و از آن واهمه دارد.همه این واهمه ها، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد،قابل ملاحظه و شایسته توجه است.

این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد.بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن همین دوره کوتاه است.معروف است که زفاف را نباید با اجبار آغاز کرد،

ما میگوییم در کار پاره شدن پرده همسرتان نه تنها اجبار نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه ای جانانه باشد و مرد باید عروس را به تدریج متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتابکاری و به کار بردن زور،تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند.

شب زفاف از نظر روانشناسی

از نظر روانشناسی این دردهای روحی منجر به پیدایش هزاران نوع اختلالات فکری،غم و اندوه مزمن میگردد که درمان آن بسیار مشکل خواهد بود زیرا اغلب منشا و علت اصلی آن ناشناخته میماند.

در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمیبرند آن است که در شب زفاف ناگواری دیده و رنج و تب روحی کشیده اند و در ضمیر پنهان آنها مانده و اختلالات جسمی و روانی بعدی را در بدن زن مشاهده کرد،

هرگز نباید آن را آشکار کند یا اظهار تعجب کند مشکلات عصبی غالبا در اثر همین رویدادهای به ظاهر کوچک شب زفاف ایجاد می شود و گاهی این عوارض روحی به قدری پیچیده و شدید می شود که روان پزشک باید مدتها وقت صرف کند تا پس از جلب اعتماد و اطمینان بیمار ، شاید موفق به کشف ریشه اصلی اختلال گردد.

این است که باز تکرار میکنیم در نوازش و مهربانی و رعایت حال تازه عروس به ویژه در شب رفاف نباید کوتاهی کرد. هیچ دختری فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه میخواهد بکند و اگر حجب و حیای عروس یا هر علت ناشناخته دیگر مانع از آن است که به میل تسلیم شود بهتر است یک شب یا حتی شبهای متعدد ، زفاف را به عقب انداخت تا عروس به تماس جسمانی خو بگیرد و با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسی شود.

حساسیت شب زفاف و ساختن یک شب به یاد ماندنی

زفاف که همان شب از بین رفتن بکارت در دختر است برای هر دو از خاصیت خاصی برخوردار است . انجام ناقص و یا وحشیانه ی آن در دختر میتواند آثار سوء جبران ناپذیری را ایجاد کند.داماد باید حالت خاص عروسش را درک کند و بدون آمادگی همسرش با او آمیزش نکند.

ادامه مطلب  دلیل نیامدن اب زن چیست؟

مرد جوان باید غریزه ی جنسی خویش را کنترل کند و اگر در همسر خویش آمادگی نمیبیند صبر کند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرایط با ملاطفت و آرامی زفاف را انجام دهد.برخی از جوان های بی تجربه شرایط حساس همسر خویش را در نظر نمیگیرند و در همان شب اول بنیاد زندگی خویش را خراب میکنند.شما باید بدانید که این شب برای اغلب خانم ها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدی میان شما با اوست و زنها در این شب به شدت نگران و مضطرب هستند.

چند نکته مهم درباره شب زفاف

  1. باید بدانید که خاطره این شب تا پایان زندگی در ذهن زنان باقی می ماند؛حتی اگر بعدها ازدواجهای مکرری کنند.
  2. پاره شدن پرده بکارت اغلب با آمدن مقداری خون همراه است و این برای طرفین مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.
  3. مردها سعی کنند قبل از شب عروسی با خانواده خود جهت کنار گذاشتن آداب و رسوم غلط به طور جدی صحبت کنند.
  4. به همسر خود برای کسب اعتماد به نفس قبل از شب زفاف روحیه بدهید.
  5. هیچ لزومی ندارد که مردها همان شب اول پرده زن را پاره کنند،بهتر است به شب دیگری موکول گردد.
  6. سعی کنید این شب را با معاشقه و بوسه و لمس بگذرانید و دخول را به شبهای دیگر موکول کنید.
  7. این شب را در آغوش هم و برهنه تا صبح سپری کنید.

آداب و رسوم غلط در شب زفاف

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند. این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

اینکه چنین شبی با جایگاهی که در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش کم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است.شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است که دو تا آدم که چند وقت در تدارک ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر میشوند وبه صورت رسمی در یک رختخواب میخوابند،شب ازدواج فقط و فقط یک کار اجباریست.شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید،به درون خانه بروید؛همین!!! هر کس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نکنید.

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوطه بعضی جاها ( که از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض ۱۰۰۰ دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باکره بودن عروس تحویل بدهد بعضی ها ممکن است تا شب ازدواج عروسشان یا دامادشان را ندیده باشند و خیلی های دیگه ممکنه است همسرشان رو لخت ندیده باشند عده زیادی هم هستند که قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند،پس پیچیدن یک نسخه ثابت غیر ممکن است اما چیزهای مشترک وجود دارد.

پس در این شب مهم یعنی شب زفاف چه کار باید کرد؟

احیانا دفعه اولی است که میخواهیم رابطه جنسی داشته باشیم؛تاثیر خستگی و اضطراب را میدانید؟برای آقایون این احتمال هست که اندام جنسی شان بلند نشود و در صورت وقوع این امر اضطراب جند برابر می شود و اوضاع بدتر خواهد شد.در مورد خانمها این اضطراب باعت خشک شدن مهبل می شود که حتی برای خانمهای کارکشته هم دخول مشکل می شود چه برسد به دختری که برای اولین بار میخواهد دخول را تجربه کند،پس اولین کار شما مبارزه با اضطراب است.

بهتر است آن دسته از کسانی که فامیل هایشان منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مقوله را برایشان روشن کنند که این فکر بیهوده ای است و بهتر است شما را به حال خودتان بگذارند و آداب و رسوم مسخره گذشته را اجرا نکنند.

اگه میتوانید با همسرتان صحبت کنید و بگویید احتیاجی نمیبینید که شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت کنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید که عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام کامل رابطه جنسی شب زفاف ندارید و بهتر میبینید که این کار را به فردا یا روزهای بعد موکول کنید که بدنتان قدرت و انرژی خوبی داشته باشد تا رابطه جنسی به یاد ماندنی داشته باشید.مرد باید اولین نکته برایش راحتی و آرامش همسرش باشد و زن بجای اینکه مردانگی را در بدن و هیکیل سیکس پک و بازوهای بزرگ و زور زیاد ببیند آن را در اخلاق و رفتار مردش ببیند یا دنبالش بگردد.

نکته بسیار مهم

در اولین تجربه رابطه اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این کار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت (میدانید که روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است)

مراحل آماده سازی روحی عروس در آغاز رابطه جنسی

۱) گفتگوی عاشقانه

اولین اقدامی که داماد می بایست در شب زفاف انجام دهد،شروع یک گفتگوی عاشقانه است زمانی که عروس کلمات و جملات عاشقانه را از زبان شما می شنود بیش از هر لحظه به این موضوع پی خواهد برد که شما نگهدار و مالک او هستید و او دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد.

۲) انتقال گرمای عشق با بوسیدن

همواره سعی کنید پیش از رابطه فیزیکی،همسرتان را برای چند دقیقه ای ببوسید و به او عشق بورزید،این کار باعث می شود تا گرما و حرارت عشقتان به راحتی به طرف مقابل منتقل شود و شرایط برای ادامه کار فراهم گردد.

۳) دائما او را نوازش کنید.

خانم ها موجودات لطیف و شکننده ای هستند چه بهتر که این موجود لطیف و آسیب پذیر را مورد نوازش قرار دهید. ناز کردن به خانم ها احساس امنیت و آرامش وصف ناپذیری را القا می کند و شما را به یگانه عشق او تبدیل می کند.

صحبتی با آقای داماد درباره شب زفاف

توی صورت همسرتان نگاه کنید و بگویید که چقد زیباست هیچ عجله ای نکنید با حوصله باشید و صبور و آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه کنید و تکرار کنید که واقعا زیباست و حس خوب بودن را به همسرتان انتقال دهید مثلا دست هایش را بگیرید و آرام نوازش کنید و سپس دست های ظریف همسرتان را ببوسید.

اگر قبلا با همسرتان رابطه جنسی داشته اید این کارها را به عنوان یک عروس با او بکنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد که هیچوقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد.

توجه کنید که زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس میباشند پس یک ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینگونه میتوانید آرام دستهایتان را حرکت بدهید و پشت بدن همسرتان را نوازش کنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.

بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال کنید (عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس). کنار هم دراز بکشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین کرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید. سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس کرده و به آن عادت کنید.

صحبتی با عروس خانم درباره شب زفاف

خانم عزیز شما هم وظیفه خوب وبدن در رابطه شب زفاف را دارید و این صحبت ها صرفا برای آقای داماد نیست. اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببند با احتیاط کامل به بدن همسرتان دست بکشید

آلت تناسلی او را اگر خواستید نوازش کنید و اگر بار اول است که اینکار را میکنید اجازه دهید که گذشت زمان همه چیز را به شما یاد بدهد جلسه اول حداکثر میتواند شناخت باشد

به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت تناسلی او پس یک حرکت لذت بخش را شروع کنید مانند نوازش آلت همدیگر و کمی به همین حرکت ادامه دهید.

قصدتان کمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت کردن باشد هرچند ممکن است که چیز های دیگری هم پیش آید.رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید به سرعت و بدون نوازش و آماده سازی به سراغ دخول بروید مثل این است که با زبانی که نمیشناسید صحبت کنید.صبر کنید تا چگونگی موضوع را یاد یگیرید و این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.

منبع:
ویرگول

———————-.

در شب اول عروسی (شب زفاف ) چه باید کرد؟

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود.

به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.

نکاتی که در این جا باید بر آن تأکید کرد این است :
۱- در انسان برخلاف سایر جانداران ، کیفیت همبستر شدن و انجام رفتار جنسی با همسر غریزی نیست ، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت ، گرچه اصل وجود غریزه جنسی ، غریزی و فطری است.

به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم بر ازدواج دارند ، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند.

این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن ، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن ، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری ، تنظیم خانواده ، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن

، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن ، خوشبو بودن و امثال آن ، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن ، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع ، سریعا برای معالجه اقدام کنند

و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این جا مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه شود.

۲- رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) ، یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است

، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند. حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از ۷۵ درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد. حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:

ادامه مطلب  راه های آبرسانی پوست [1+7 روش موثر]

زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
زان خانه و زان سرا بلا برخیزد

در رسیدن به اوج لذت جنسی ، که علامت آن انزال در زن و مرد است ، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند،دست از کار می کشند

؛ در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید . پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش ، همسرش را با تحریک نقاط حساس زن ، او را برای این کار آماده کند.

در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن و … است . حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند ، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.

آداب روابط زناشویی زن و مرد دو قسم است :

الف – آداب شب زفاف که عبارت است از:
– ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند ، تکبیر گفتن در این شب ، خواندن دو رکعت نماز ؛ خواندن این نماز با حال خضوع و خشوع و دعا کردن در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است . خواندن دعا و نیایش ، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت می گیرد.

– دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛
پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده ‏شان ، دعا می کند و از خداوند خیر و برکت می طلبد.

ب – آداب عمومی ( مستحبات) زناشویی :
– گرفتن وضو و گفتن بسم اللّه‏
– در هنگام جماع (نزدیکی) تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.
– جماع در شب‏های دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه یا جمعه باشد.
هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود.
جماع (نزدیکی) را وقتی انجام دهد که زن میل دارد.
بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر می شود.

ب – نسبتا جدید

آداب و رسوم غلط در شب زفاف:

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند . این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

در تلقی عمومی جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف ، شب خستگی هم هست ، شب اظطراب و نگرانی است شب سر درد ، شب گریه ، شب سوزش معده و شب …….و حتی شاید شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد.

اینكه چنین شبی با جایگاهی كه در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش كم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است.

شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر می شوند و به صورت رسمی در یك رختخواب می خوابند ، شب ازدواج فقط و فقط یك كار اجباریست. شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، به درون خانه بروید و در را ببندید، همین . هر كس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نكنید.

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوط است بعضی جاها ( كه از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض ۱۰ دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحویل بدهد.

بعضی ها ممكن است تا شب ازدواج ، عروس اشون یا دامادشون را ندیده باشند و خیلی های دیگر ممكن است اون رو لخت ندیده باشند. عده زیادی هم هستند ماه قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند، پس پیچیدن یك نسخه ثابت غیر ممكن است اما چیزهای مشتركی هم وجود دارد.

 

همه ما شب ازدواج خسته ایم توی این بحثی نیست ازدواج ایرانی سخته حداقل یك هفته دویدن و حرص خوردن داره دنبال جا می گردید خونه رو مرتب می كنید .

دعوت فامیل و خلاصه تحمل دردسر های جشن. همه اینها باعث می شود كه بهترین شب زندگی شما با خستگی و تنش های بدنی شروع بشه . عروس و داماد یا به اجبار غذا میخورند یا اصلا فرصت غذا خوردن پیدا نمی كنند و هر دو حالت برای یك رابطه جنسی خوب مضر است.

 

پس در شب زفاف چكار باید كرد ؟

احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود

كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .

یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسی است پس این ” اجبار ” لعنتی را از بین ببرید.

اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید

ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتی هیچ جور تنگی ندارید.

با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی …. سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).

 

صحبتی با آقا دامـــــــاد :
قبل از هر چیز یادتان باشد كه آب یا نوشیدنی دیگری كه میل دارید در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگی كردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید.
چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و….. دهنشان خشك می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانه كه می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بكشید ،

زیر گوشش بگوید كه دوستش دارید و قول بدهید كه این زندگی زیبایی را كه كنارش شروع كردید را ادامه خواهید داد . همین طور كه در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و كنار هم بنشینید ،هم او خسته است و هم شما .

توی صورتش نگاه كنید و بگویید كه زیباست هیچ عجله ای نكنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه كنید و تكرار كنید كه واقعا زیباست بسیار ظریف به دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنید و به خاطره این بوسه فكر كنید ( اینجا فرصت مناسبی است كه آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)

اگر قبلا با همسرتون رابطه جنسی داشته اید این كارها را به عنوان یك عروس با او بكنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد كه هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد .

توجه كنید كه زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشند پس یك ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حركت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش كنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.

بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال كنید ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین كرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنید .

 

صحبتی با عروس خانم :
خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد با احتیاط كامل به بدن همسرتان دست بكشید آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بیشتر.

اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید كه گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد جلسه اول حداكثر می تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت جنسی او پس یك حركت لذت بخش را شروع كنید مانند نوازش آلت همدیگر و كمی به همین حركت ادامه دهید.

قصدتان كمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت كردن باشد هر چند ممكن است كه چیز های دیگری هم پیش آید. رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید یك ضرب سراغ دخول بروید مثل اینه كه با زبانی كه نمی شناسید برنامه نویسی كنید. صبر كنید تا اول چگونگی موضوع را یاد بگیرید این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.

 

خلاصه كلام :
۱ – تا احساس آمادگی كامل برای كاری نكرده اید وارد عمل نشوید.
۲ – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است ( آقایون بیشتر توجه كنند چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آورتر است ).
۳ – اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بكارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.

حتما ببینید

راهنمایی درباره میزان استفاده و مصرف تینت لب

راهنمایی درباره میزان استفاده و مصرف تینت لب

هدف این مقاله بررسی میزان استفاده و مصرف تینت لب به عنوان یک محصول آرایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *