اتو مو باراباس نانو

اتو مو چه مارکی خوبه ؟ (معرفی ۳۰+ مدل پرفروش)

اتومو ابزار مهمی برای زیباتر کردن موهای شماست، زیرا می توانید موهای خود را در حالت های مختلف تغییر دهید. اتومو در بین خانم ها بسیار محبوب است زیرا آنها همیشه می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. بنابراین ویژگی های مختلف اتومو به کاربر این امکان را می دهد که مدل موی متفاوتی را امتحان کند.

اما خرید اتو مانند سایر ابزارهای برقی کار دشواری است، زیرا تنوع برندها و مدل های موجود در بازار به قدری زیاد است که انتخاب فرآیند پیچیده ای است.

اگر قصد خرید اتویی با کیفیت را دارید، اولین نکته این است که برند مناسب را انتخاب کنید، بنابراین در این مقاله سوالاتی مانند اینکه کدام مارک اتو خوب است را مطرح می کنیم؟ کدام مارک اتو مو چندکاره خوب است؟ و اینکه چه مارکی اتو مو خوبه؟ پاسخ دهید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

رمینگتون

کدام برند برای اتومو مناسب است؟ رمینگتون یک برند قدیمی آمریکایی در زمینه لوازم برقی و بهداشتی در جهان است. این شرکت محصولات مختلفی از جمله ریش تراش، سشوار و اتو مو را ارائه می دهد.

اتو مو رمینگتون

رمینگتون در تولید محصولات خود از فناوری مروارید استفاده می کند. به این ترتیب برخی از انواع اتو ها با یک پوشش مروارید شکسته ترکیب می شوند که در نتیجه گرمای استثنایی آزاد می شود.

اتو های رمینگتون طیف وسیعی از مدل ها را با آپشن های زیادی پوشش می دهند. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. در کل اگر قیمت اولویت اصلی شما نیست، محصولات رمینگتون کیفیت بسیار خوبی دارند و جزو بهترین برندهای لوازم آرایشی هستند.

بابیلیس

بابیلیس یکی دیگر از شرکت های قدیمی و بزرگ فرانسوی در زمینه محصولات زیبایی، سلامت و مو است که توانسته رضایت مشتریان و آرایشگران را جلب کند.

ادامه مطلب  بهترین ماساژور برقی چی بخرم؟ [15 مدل حرفه ای]

اتو مو بای بابیلیس

محصولات این شرکت متناسب با انواع مو طراحی شده و از جدیدترین تکنولوژی ها در تولید محصولات آن استفاده شده است. محصولات بابیلیس حتی پس از گذشت ۵۰ سال همچنان جزو باکیفیت ترین آرایشگاه ها هستند.

 

فیلیپس

فیلیپس قدیمی ترین و معروف ترین برند محصولات الکترونیکی در دنیا با ارائه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از ریش تراش، سشوار، سشوار و … است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته اعتماد طرفداران خود را جلب کند.

از جمله تبدیل شدن به یکی از بزرگترین برندها در زمینه محصولات الکترونیکی و زیبایی در دنیا. این شرکت از سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در طراحی و ساخت محصولات خود پیشرو بوده است.

برند فیلیپس تا به امروز همچنان در نوآوری و کیفیت پیشرو است و چیزی از دوام و کیفیت محصولات آن کاسته نشده است. فیلیپس در تولید محصولات خود از بهترین تکنولوژی بهره می برد و در نتیجه توانسته جایگاهی منحصر به فرد در بین برندهای مطرح دنیا پیدا کند.

پرومکس

برند ایتالیایی پرومکس تولید کننده محصولات الکترونیکی و آرایشی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی اعم از تیغ، برس، تیغ، اتم و سشوار آغاز کرد.

این شرکت با ارائه سشوارهای قدرتمند و باکیفیت موفق به موفقیت در عرصه رقابت شد و جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب کرد.

پرومکس در تولید محصولات خود از فناوری های مختلفی مانند روکش سرامیکی، تورمالین، تیتانیوم، سوپر سرامیک و کراتین استفاده می کند، بنابراین محصولات فوق العاده بادوام و با کیفیت عالی هستند.

GHD

این یک برند معروف ایتالیایی است که در سال ۲۰۰۱ با شعار “به زنان فرصت دهید تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند تا بتوانند به تمام رویاهای خود برسند” وارد بازار رقابتی شد.

ادامه مطلب  داروخانه آنلاین صبا: مرجع خرید انواع مکمل و پروتئین بدنسازی در تهران

این شرکت در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از سشوار، اتو، بیگودی فعال بوده و در تولید محصولات خود از بهترین تکنولوژی استفاده می کند.

محصولات GHD با نام های GHD Platinium و GHD Curve نیز از فناوری سه ناحیه ای استفاده می کنند. این فناوری شامل سه سنسور و سه ناحیه گرمایشی در هر صفحه می باشد،

به طوری که دستگاه تا دمای ثابت ۱۸۵ درجه سانتیگراد گرم می شود و گرما به طور یکنواخت در تمام سطح مو پخش می شود، این فناوری در انواع اتو مو استفاده می شود. در مجموع این برند در سال های اخیر توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

اتو مو مک استایلر

نکات مهم قبل از خرید اتو مو

عرض صفحه اتو

اتو مو در سه سایز کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود است که با توجه به نوع نیاز و همچنین نازکی یا ضخامت موهایتان باید آن را خریداری کنید. اتوهایی با پهنای صفحه کوچک برای خانم ها و آقایان با موهای کوتاهتر مناسب است

و برای چتری نیز قابل استفاده است. البته اتو کردن مو با صفحه پهن تر به شما این امکان را می دهد که موهای خود را سریعتر حالت دهید.

جنس صفحه اتو

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید اتو مو باید به آن توجه کنید، مواد صفحه مورد نظر شما است. این صفحه ها معمولا از تیتانیوم، سرامیک و تورمالین ساخته می شوند و انتخاب یکی از آنها در واقع می تواند مزایا و معایبی برای موهای شما داشته باشد.

ناگفته نماند که در بین همه این صفحه ها یک اتو مو با صفحه سرامیکی وجود دارد که بیشتر برای انواع موهای نازک و پرپشت و همچنین برای موهای معمولی و مجعد مناسب است. البته این نوع اتوها هم اکثرا گران هستند.

ادامه مطلب  بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

فرم صفحه اتو

انتخاب فرم مناسب و متناسب با موهای شما نیز در خرید اتو مو بسیار مهم و ضروری است. اتوهایی با صفحه های تیز و صاف بیشتر برای صاف کردن موها و اتوهایی با صفحه گرد بیشتر برای فر کردن موها استفاده می شوند.

دما

همیشه به دنبال اتو مویی باشید که قابلیت تنظیم دما را داشته باشد. معمولا اتوهای ارزان قیمت و بی کیفیت با اینکه دکمه تنظیم دما دارند اما در حین کار خوب عمل نمی کنند و باعث ریزش مو و یا حتی سوختگی نواحی مختلف سر شما می شوند!

پس همیشه سعی کنید از اتو موی استاندارد استفاده کنید و با حرارت کم شروع به حالت دادن به موهای خود کنید و اگر جواب مثبتی دریافت نکردید به دمای بالاتر بروید.

طول سیم اتو

یکی دیگر از نکاتی که در خرید اتو مو بد نیست به آن توجه کنید، طول سیم این است که هر چه برش بیشتر باشد امنیت بیشتر به نفع شما خواهد بود! برای درک بهتر این نکته، زمانی را تصور کنید که درست جلوی آینه هستید و پریز از شما دورتر است.

قیمت اتو مو

صرف نظر از هزینه اتو مو، همیشه به یاد داشته باشید که این دستگاه باید برای مدت طولانی برای شما کار کند! پس بهتر است کمی هزینه کنید و بروید اتویی بخرید که کیفیت بالایی داشته باشد و حرارت را به طور یکنواخت روی موها پخش کند.

به یاد داشته باشید که اتوهای ارزان قیمتی نیز در بازار وجود دارد که تنها در عرض چند ماه به شما کمک می کند و سپس با توزیع نکردن یکنواخت گرما در طولانی مدت، می تواند به موهای شما نیز آسیب برساند.

 

حتما ببینید

دستگاه تست قندخون آوان مدل AGM01

بهترین دستگاه تست قند خون (۳۰+ مدل پرفروش)

پایش سطح قند خون برای افراد دیابتی موضوع بسیار مهمی است و افراد به راحتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *